Días antes do parón vacacional, as alumnas e alumnos de 3º e 4º da ESO visitaron o Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía (MUNCYT), visita complementaria para as áreas de Tecnoloxía e das diferentes ciencias experimentais.

Aínda que a maioría de rapaces e rapazas xa visitaran nalgunha ocasión o museo, a visita fíxose moi amena grazas aos nosos monitores, Raquel e Dani, que nos mostraron dun xeito diferente e mediante xogos e preguntas algunhas das salas máis interesantes do museo.

Déixovos algúns dos comentarios dos nosos alumnos e alumnas:

“Una de mis zonas favoritas fue en la que nos mostraron la estructura y funcionamiento de los motores y turbinas del avión y también la visita a su parte delantera: nos pudimos sentar y subir a la cabina del piloto”.

“Nos lo pasamos genial en la sal ade los cachivaches. Nos hicieron un juego por grupos en el que debíamos encontrar un objeto que estaba en la sala. Nos dieron varias pistas donde se describían sus características”.

“En este museo se encuentran expuestos muchos objetos que únicamente podemos ver en fotografías. Me ha gustado mucho”.

“Me hubiese gustado visitar la sala de la planta baja, donde están los robots, porque parecía interesante, pero no pudimos porque estaban estropeados”.